دیدار با خانواده شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 4070058
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
امام جمعه مینودشت:

دیدار با خانواده شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه مینودشت با بیان‌اینکه شهدا پرچم‌داران و طلایه داران حرکت الهی و دفاع از فرهنگ اسلامی هستند، تصریح کرد: یاد شهدا اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام کشیری امام جمعه مینودشتبه گزارش ایکنا ازگلستان، امام جمعه مینودشت در دیدار با خانواده شهید یعقوب قره‌سفلوه که امروز، 20 تیرماه برگزار شد، گفت: شما الگوی صبر و مقاومت هستید، لذا خون جوانان شهید این مرز و بوم باعث استقلال و امنیت در کشور و باعث اقتدار نظام در برابر قلدران عالم شده است.

حجت‌الاسلام کشیری با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند، افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

امام جمعه مینودشت با بیان‌اینکه امروز ایران اسلامی با  ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان در جهان سربلند است، اظهار‌کرد: وظیفه ماست در تمامی ایام سال از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تقدیر کنیم.

حجت‌الاسلام کشیری شهدا را بهترین الگو برای جوانان و نسلهای آینده توصیف کرد و اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با مطالعه وصیتنامه‌های شهیدان و تأسی از آن عزیزان خواهند توانست ادامه دهنده این راه پر افتخار باشند.

وی با بیان‌اینکه شهدا پرچم‌داران و طلایه‌داران حرکت الهی و دفاع از فرهنگ اسلامی هستند، تصریح کرد:  یاد شهدا اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

این مراسم که با حضور امام جمعه مینودشت، معاون فرماندار و نماینده بنیاد شهید شهرستان مینودشت برگزار شد از پدر شهید قره‌سفلو شهید دوران دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha