هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود
کد خبر: 4070194
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود

هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» با سخنرانی آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

 وبینار «عفاف و حجاب» در فرهنگسرای سرو به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، 21 تیرماه سالروز واقعه مسجد گوهرشاد در مشهد است. اجباری شدن کشف حجاب از سوی رضاخان و خیزش مردم در اعتراض به این تصمیم، اتفاق مهمی در تاریخ معاصر کشورمان است که آن را به‌عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده‌اند. فرهنگسرای سرو به‌مناسبت این ایام و فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی تدارک دیده است.

یکی از این ویژه‌برنامه‌ها برگزاری هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» است که با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

موضوع اصلی این وبینار «بایسته‌های تدوین برنامه‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب» است و در آن موضوعات دیگری نظیر «پاسخگویی مناسب، علمی و منطقی به ترویج‌کنندگان بدحجابی»، «راه‌های ترویج صحیح و منطقی حجاب و سبک زندگی اسلامی در میان اعضای جامعه با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای مناسب» و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وبینار «عفاف و حجاب» روز چهارشنبه، 22 تیرماه از ساعت 12 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab در این وبینار شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha