برگزاری جشن ولادت امام هادی(ع) در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4070546
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

برگزاری جشن ولادت امام هادی(ع) در مسجد مقدس جمکران

مراسم جشن ولادت امام هادی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین صدر و مولودی‌خوانی جواد برزگر، جمعه، 24 تیرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

 مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، مراسم هفتگی قرائت دعای توسل شب گذشته، 21 تیرماه با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌آبادی و قرائت دعای مرتضی طاهری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حسن حیدرزاده در روز پنجشنبه، ۲۳ تیرماه مصادف با شب میلاد امام هادی(ع) با عنوان «کمیل عارفانه» همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا برگزار می‌شود.

بامداد روز جمعه، ۲۴ تیرماه نیز دو ساعت مانده به اذان صبح مصادف با روز میلاد امام هادی(ع)، مراسم قرائت دعای کمیل به‌ همت هیئت حداث‌الحسین(ع) با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی برگزار می‌شود.

همچنین در این روز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام صفاری و قرائت دعای سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود که این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی(ع) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین صدر و مولودی‌خوانی جواد برزگر در روز جمعه، 24 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در این هفته است که تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام و وب سایت‌های آپارات، تکیه و هیئت آنلاین پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام
captcha