دوره‌های ارتقای داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4071303
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

دوره‌های ارتقای داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود

دوره‌های ارتقای داوران مسابقات قرآن با حضور پذیرفته‌شدگان طرح ساماندهی داوران از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی ارتقای داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با برنامه‌ریزی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور اقدام به برگزاری دوره‌های ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم کرده است.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف این دوره‌ها با توجه به درخواست‌های مکرر داوران طراحی شده و اساس آن برقراری دوره‌هایی برای افراد پذیرفته در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن است.

پیش‌بینی می‌شود هر شش ماه، یک دوره ارتقا برای داوران پذیرفته شده در این طرح برگزار شود. همچنین گذراندن موفق دوره‌های ارتقای یکی از شاخصه‌های ارتقای درجه داوران فعلی در نظر گرفته شده است.

هدف از اجرای طرح ارتقای داوران مسابقات قرآن علاوه بر هماهنگی بیشتر داوران و پرهیز از عملکرد سلیقه‌ای، ارزیابی عملکرد دوره‌ای داوران و تصمیم‌گیری برای ارتقای درجه در کنار ارزیابی عملکرد آنها در مسابقات اعلام شده است.

بر اساس گزارش ایکنا، در کنار برگزاری دو دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن، تاکنون یک دوره ارتقا برای پذیرفته‌شدگان درجات یک تا چهار این طرح در رشته‌های حفظ، تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا برگزار شده است که این موضوع در سال جدید با دقت و اهمیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

یادآور می‌شود، دوره سوم طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآنی به زودی برگزار می‌شود و طبق اعلام مرکز امور قرآنی شرایط این دوره و فراخوان آن به اطلاع استان‌ها جهت معرفی افراد شایسته رسیده است.

انتهای پیام
captcha