اجرای طرح «ضیافت ایثار» در کردستان
کد خبر: 4071784
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

اجرای طرح «ضیافت ایثار» در کردستان

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان از اعزام اولین کاروان دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان در قالب طرح «ضیافت ایثار» به مشهد مقدس خبر داد.

محمدرضا عبدالملکی، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان

محمدرضا عبدالملکی، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره بصیرت‌افزایی «طرح ضیافت ایثار» با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین کاروان دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان برای شرکت در دوره بصیرت‌افزایی «طرح ضیافت ایثار» با بدرقه رسمی و مدیریت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان دیروز، 27 تیرماه عازم مشهد مقدس شدند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان کردستانی در قالب دو کاروان مجزا از بانوان و آقایان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، بیان کرد: اولین کاروان دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان ویژه آقایان بوده است که به مدت دو هفته در این دوره حضور خواهند یافت.

وی به اهداف برگزاری دوره بصیرت‌افزایی «ضیافت ایثار» اشاره کرد و ادامه داد: اولین برنامه، طرح ملی «ضیافت ایثار» با هدف بصیرت‌افزایی، زمینه‌سازی فعالیت گروهی و شبکه‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر تدوین شده است تا دانشجویان شاهد و ایثارگر از سراسر کشور با یکدیگر آشنا شده و با تشکیل کانون‌های ایثار و شهادت و حلقه‌های دانشجویی در آسیب‌ها و چالش‌های موجود با همکاری معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها راهکارها و طرح‌های خود را ارائه دهند.

عبدالملکی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان کاروان بعدی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان ویژه بانوان جهت شرکت در دوره بصیرت‌افزایی 18 مردادماه به مشهدمقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha