برگزاری همایش مدیران مدارس خمینی‌شهر در دارالقرآن اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 4072576
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

برگزاری همایش مدیران مدارس خمینی‌شهر در دارالقرآن اهل‌بیت(ع)

همایش مدیران مدارس خمینی‌شهر در مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

همایش مدیران مدارس خمینی‌شهربه گزارش ایکنا، همایش مدیران مدارس شهرستان خمینی‌شهر با حضور محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و حسن سلیمی، فرماندار شهرستان خمینی‌شهر در مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

علیرضا توکلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر طی سخنانی گزارشی از مجموع فعالیت‌های انجام شده توسط این مدیریت با عناوین طرح اوقات فراغت تابستان، طرح تثبیت و تعمیق یادگیری، تفاهم‌نامه‌های امضا شده با خیرین شهرستان جهت توسعه فضاهای آموزشی، بومی‌سازی سیستم هدایت تحصیلی و تألیف کتاب خودآموز هدایت تحصیلی، توسعه رشته‌های هنرستان و احداث هنرستان‌های جدید از جمله هنرستان امام حسین(ع) و تشکیل کارگروه‌های اجرایی ستاد پروژه مهر جهت آماده‌سازی مدارس شهرستان برای بازگشایی مهرماه ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان مدیران مدارس سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستان خمینی‌شهر به بیان مطالبات مدیران مدارس در زمینه‌های متعدد آموزشی، تربیتی، عمرانی و خدماتی پرداختند و از مسئولان مربوطه مساعدت فوری جهت مرتفع ساختن مسائل مطرح شده را مطالبه کردند.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به مطالبات مطرح شده به ایراد سخن پرداخت و برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان در رابطه با هر کدام از مسائل مطرح شده را بیان کرد که با استقبال مدیران حاضر در این نشست روبه‌رو شد.

در پایان این نشست از کتاب خودآموز هدایت تحصیلی که به همت معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر تألیف شده، رونمایی شد و از زحمات معلمان نمونه استانی، شهرستانی و معلمان فداکار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر تجلیل و هدیه‌ای به رسم یادبود اعطا شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha