تهیه البسه برای خانواده‌های نیازمند از سوی جامعه بیت‌الزهرا(س) + عکس
کد خبر: 4072988
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

تهیه البسه برای خانواده‌های نیازمند از سوی جامعه بیت‌الزهرا(س) + عکس

کارگاه عفاف و حجاب و معارف غدیر، تهیه البسه برای خانواده‌های نیازمند، تجمع مادران و دختران، مسابقه خطبه غدیر و ... بخشی از فعالیت‌های جامعه بیت‌الزهرا(س) در دهه ولایت است.

جامعه بیت‌الزهرا(س)به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی از سوی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل همزمان با دهه ولایت و امامت برگزار شد که از آن جمله می‌توان به مسابقه خطبه غدیر، ارائه گزارشی از روند برنامه‌های مالی و بازسازی ساختمان مرکز اشاره کرد.

توزیع گوشت نذری بین 150 خانوار، اجرای برنامه ختم قرآن، کارگاه حجاب و عفاف ویژه نونهالان و نوجوانان، تبیین و تشریح مسائل مربوط به محارم و غیر محارم و حدود پوشش، گرامیداشت شهدای حجاب و جنگ تحمیلی، تجمع مادران و دختران در مصلای نماز جمعه شهرستان و کارگاه معارف غدیر از سوی این مؤسسه انجام شد.

تهیه البسه برای خانواده‌های نیازمند، تقدیم کمک نقدی و غیرنقدی برای خانواده‌های بیماران نیازمند، قرائت قرآن، ادعیه، سخنرانی با موضوع اهمیت غدیر، بیان زندگی امام علی النقی الهادی(ع)، سخنرانی تبین امامت امام علی(ع) از زبان علمای اهل سنت، توزیع غذا و دیدار با خانواده سادات از دیگر برنامه‌های این مؤسسه بوده است.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج ۷ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha