گلایه از نحوه دعوت موسسات قرآنی به «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»
کد خبر: 4073233
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

گلایه از نحوه دعوت موسسات قرآنی به «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، گلایه خود را از نحوه دعوت مؤسسات به رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» اعلام کرد.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به نحوه دعوت از مؤسسات در نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» گفت: متأسفانه مدیریت این کار بزرگ و ارزشمند به گونه‌ای بود که صرفاً تعدادی از مؤسسات قرآنی دعوت شدند.


بیشتر بخوانید:


وی با ابراز گلایه از اینکه تا این لحظه و با سپری شدن یک روز از این نمایشگاه به صورت رسمی دعوت‌نامه‌ای برای اتحادیه کشوری و حتی اتحادیه استان تهران ارسال نشده است، بیان کرد: مؤسسات نیز براساس ضوابط شخصی که مدیریت قرآنی نمایشگاه داشته است به این نمایشگاه دعوت شده‌اند که از نظر اتحادیه قابل قبول نیست.

کد

انجم‌شعاع با اشاره به فعالیت متولی دعوت از موسسات قرآنی در این نمایشگاه اضافه کرد: متأسفانه مجموعه‌ای که با عنوان «جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر» فعالیت دارد طی چند سال گذشته تلاش خود را برای نادیده گرفتن ساختارهای مردمی نشان داده است.

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ادامه داد: اتحادیه کشوری به عنوان نماینده تمامی مؤسسات نیز از اینکه چنین فرصتی را از دست داده، گلایه خود را به جامعه عصر اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha