مدیر جدید مهد قرآن ابهر معرفی شد
کد خبر: 4073425
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

مدیر جدید مهد قرآن ابهر معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عطوفی به عنوان مدیر جدید مهد قرآن شهرستان ابهر بعد از مرحوم پرویز حاجی‌حسنی معرفی شد.

مهد قرآن ابهربه گزارش ایکنا، مراسم معارفه حجت‌الاسلام محسن عطوفی، مدرس حوزه و دانشگاه و فعال قرآنی به عنوان مدیر جدید مهد قرآن شهرستان ابهر چهارشنبه، پنجم مردادماه در فرهنگسرای نور ابهر برگزار خواهد شد.

پیش از این پرویز حاجی‌حسنی، مدیریت این شعبه مهد قرآن را برعهده داشت که اول اردیبهشت‌ماه سال 1400 به دلیل عارضه بیماری کرونا به لقاءالله پیوست. وی بیش از چهل سال سابقه معلمی قرآن را داشت و از شاگردان مرحوم حسن بیگلری، صاحب کتاب سرّ البیان فی علم القرآن بود.

دفتر مهد قرآن شهرستان ابهر به عنوان مرکز آموزش‌های قرآنی با محوریت حفظ و مفاهیم جهت تمامی مقاطع سنی و تحصیلی، از سال 1382 با مدیریت مرحوم حاجی حسنی فعال بوده است و قرآن‌آموزان بسیاری را تحت آموزش علوم قرآنی قرار داده است، تربیت بیش از 20 حافظ کل قرآن کریم را می‌توان از دستاوردهای این مجموعه قرآنی و مردمی عنوان کرد.

این مؤسسه غیرانتفاعی، عام‌المنفعه و اولین مؤسسه‌ در شهرستان‌های ابهر و خرمدره است که اقدام به صدور گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن کرده است و در دو بخش مهد شکوفه‌ها و مؤسسه بزرگسالان فعالیت می‌کند و در بلوار طالقانی جنوبی، هشت‌‌متری دوم، پلاک هشت، (طالقانی شمالی، روبروی دارایی سابق) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha