افزایش فوتی‌های روزانه کرونا به 41 نفر
کد خبر: 4073584
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

افزایش فوتی‌های روزانه کرونا به 41 نفر

وزارت بهداشت از شناسایی 11 هزار و 35 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 41 نفر از هموطنانمان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

افزایش فوتی‌های روزانه کرونا به 41 نفر

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۸۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۷۹ دُز رسید. در شبانه روز گذشته  نیز ۱۱۰ هزار و ۶۶۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز چهارم مردادماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 11 هزار و 35 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و 533 نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور نیز به هفت میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۶۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۷۴ هزار و ۹۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شد‌ه‌اند. همچنین هزار و 39 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha