اقامه نماز جماعت باشکوه در نابلس و مسجدالاقصی
کد خبر: 4074255
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

اقامه نماز جماعت باشکوه در نابلس و مسجدالاقصی

شهروندان فلسطینی امروز جمعه، هفتم مردادماه با حضور گسترده در مساجد نابلس نماز صبح را در این مساجد اقامه کردند و مسجدالاقصی نیز شاهد مشارکت ده‌ها هزار نفری شهروندان فلسطینی در مراسم نماز جمعه بود.

به گزارش ایکنا؛ هزاران فلسطینی ساکن نابلس امروز در لبیک به ندای فجر عظیم،  نماز صبح را در شکوهی هر چه تمام‌تر در مساجد استان نابلس به جا آوردند.

بنا به اعلام مرکز  اطلاع‌رسانی فلسطین، صدها شهروند فلسطینی به ویژه جوانان به صورت گروه گروه به سمت مساجد به راه افتادند و شعارهایی را در حمایت از مقاومت و تجلیل از مقام شامخ شهدای قهرمان سر دادند.

نمازگزاران فلسطینی ساکن استان نابلس این هفته نماز صبح را به نشانه وفاداری به خون شهیدان «محمد العزیزی» و «عبدالرحمن صبح» در مساجد این استان اقامه کردند.

این دو شهید در رونق‌بخشیدن به کمپین ندای فجر عظیم و انتشار فراخوان حمایت از مسجدالاقصی نقش پررنگی داشتند.

گزارش‌ها همچنین حاکی است ده‌ها هزار فلسطینی ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 و قدس امروز جمعه در میان تدابیر شدید امنیتی نظامیان صهیونیست خود را به مسجدالاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمام‌تر در این مکان مقدس به جا آوردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در بخش‌های مختلف شهر بیت‌المقدس مستقر شده بودند و مدارک شناسایی فلسطینیان را بررسی می‌کردند.

انتهای پیام
captcha