1800 هیئت مذهبی البرز حواله ارزاق دریافت می‌کنند
کد خبر: 4074502
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

1800 هیئت مذهبی البرز حواله ارزاق دریافت می‌کنند

مسئول تنظیم و پخش نذورات هیئات مذهبی تبلیغات اسلامی البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی مقرر شد حواله‌ ارزاق مورد نیاز 1800هیئات مذهبی برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آنها توزیع شود.

حواله ارزاق هیئت های مذهبی

سید محمد شیخ‌الاسلام، مسئول تنظیم و پخش نذورات هیئات مذهبی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فعالیت 1800 هیئت مذهبی البرزی در ایام محرم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی مقرر شد حواله‌ ارزاق مورد نیاز هیئات برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آنها توزیع خواهد شد که البته این حواله فقط به هیئاتی ارائه می‌شود که مجوز فعالیت دارند.

وی افزود: درحال حاضر ۵۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز، 16 تن روغن و ۱۰ تن مرغ تامین شده تا بنا بر میزان تقاضا بین هیئات‌داران توزیع شود.

وی یادآور شد: از آنجا که تقاضای کرج با توجه به تعداد هیئات مذهبی بیشتر بوده با اداره جهاد کشاورزی بنا به نیاز هیئات کرج، درخواست کردیم ۲۰ تن برنج، ۳ تن روغن و ۱۰ تن گوشت بیشتر از سهمیه برای این شهرستان تأمین شود.

این مسئول گفت: هزینه پرداختی این حواله‌ها به تناسب نرخ موجود در بازار کمتر است، از این رو استقبال هیات‌ها از این طرح خوب بوده است.

شیخ‌الاسلام تاکید کرد: برای جلوگیری از سواستفاده و بروز خطا در روند دریافت حواله‌ها تمامی مراحل با نظارت بازرسان انجام می‌شود و بعد از پایان ایام عزاداری عملکرد هیئات‌داران در نحوه استفاده از حواله‌ها براساس میزان مصرف اقلام بررسی می‌شود.

انتهای پیام
captcha