برگزاری ۱۰ محفل قرآنی و بصیرت عاشورایی در مشهد
کد خبر: 4074674
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

برگزاری ۱۰ محفل قرآنی و بصیرت عاشورایی در مشهد

۱۰ محفل انس با قرآن و عترت در دهه اول محرم در مشهد با محوریت قرآن و بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، سروش عظیمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی، از برپایی ۱۰ محفل انس با قرآن و عترت در دهه اول محرم در مشهد خبر داد و گفت: محرم همراه با شور و شعور حسینی است و با هماهنگی به عمل آمده محافل معنوی و نورانی انس با قرآن در ۱۰ حسینیه و مسجد این شهر با محوریت قرآن و بصیرت عاشورایی برپا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه اظهرالجمیل به لزوم توجه بیشتر در برپایی محافل قرآنی ماه محرم و صفر تأکید کرد و گفت: محافل انس با قرآن هرچه بیشتر در جامعه رونق و گسترش پیدا کند به همان نسبت شاهد برکات و فیوضات آن در جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: محافل قرآنی در ماه محرم بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود و هرچه انس با این محافل بیشتر باشد به همان اندازه شاهد رشد و گسترش معارف و فرهنگ قرآنی خواهیم بود. ماه محرم بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ قرآنی است و فهم انسان‌ساز این ایام دارای ارتباط مستقیم با انس و تلاوت قرآن است.

بنا بر این گزارش، مراسم عزاداری ماه محرم با تلاوت قاریان کشوری و استانی احسان سوختانلو، سیدعباس حسینی، سیدحسین حسینی، محمدامین کهن، محمدرضا دربان ملک و حسین خواجه و با اجرای حافظ کل قرآن جعفری‌زاده و گروه تواشیح شمس‌الهدی از شب اول محرم در حال برگزاری است و تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha