درخشش منطقه پدافند هوایی شمال در مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها
کد خبر: 4075104
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

درخشش منطقه پدافند هوایی شمال در مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها

منطقه پدافند هوایی شمال کشور توانست در بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها با کسب 24 رتبه برتری، جایگاه نخست را کسب کند.

مسابقات قرآن کریمحجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اتمام مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این منطقه با اعزام 56 متسابق و کسب 24 رتبه توانست جایگاه نخست را در میان مناطق نیروی پدافند کسب کند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و مفاهیم براساس جزء 22 و اذان(ویژه فرزندان پسر) با رقابت حدود 250 متسابق به میزبانی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر برگزار شد.

موسوی با اشاره به نوآوری این  دوره از مسابقات، گفت: فرزندان در رشته قرائت تحقیق به صورت تقلیدی از فرازهای اساتید عبدالباسط و منشاوی باهم به رقابت پرداختند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال کشور تصریح کرد: برگزیدگان این دوره به مرحله سراسری بیست‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها که شهریورماه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha