سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی منصوب شد
کد خبر: 4075126
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
با حکم مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛

سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی منصوب شد

مدیر‌عامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در حکمی، ابراهیم اسماعیلی‌اراضی را به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

سرپرستی معاونت شعر و ادبیات داستانی به ابراهیم اسماعیلی‌اراضی رسید

به گزارش ایکنا، با حکم علی رمضانی، مدیر‌عامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ابراهیم اسماعیلی اراضی، به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی مؤسسه خانه کتاب و ابیات ایران منصوب شد.

در حکم علی رمضانی خطاب به اسماعیل اراضی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی، مؤسسه خانه کتاب و ابیات ایران منصوب می‌شوید.

لازم است نسبت به ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام نمایید.

اهتمام بر ارتباط مستمر با فرهیختگان حوزه شعر و ادبیات و افراد صاحب‌‌نظر، هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه و به‌روز‌رسانی فعالیت‌های آن مجموعه مورد انتظار است. فرصت را مغتنم  شمرده و ضمن قدردانی از زحمات جناب حجت‌الاسلام آقای مسعود دیانی در مدت تصدی این معاونت، ضمن پذیرش استعفا، دعاگوی شفای عاجل ایشان از خداوند منان هستیم.»

ابراهیم اسماعیلی‌ اراضی، ترانه‌سرا، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد ادبی، متولد  1353 در اصفهان است و از سال 1377 در برنامه‌های مختلف ادبی کشور، حضور داشته است.

دو مجموعه شعر «غزل‌مزل» و «نمی‌دانم‌ها» در کارنامه شعر و «از عشق تا عشق» شامل یک گفت‌وگوی بلند با حسین منزوی از جمله آثار به چپ رسیده اسماعیلی‌ اراضی است.

اسماعیلی در بسیاری از برنامه‌های ادبی کشور به‌عنوان برگزیده، منتقد، کارشناس آموزش، داور و برگزارکننده، حضور داشته و دارد و در مطبوعات و سایت‌های ادبی نیز به‌عنوان ویراستار و نویسنده فعالیت می‌کند.

پیش از این مسعود دیانی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را برعهده داشت که چندی پیش به‌دلیل بیماری و انجام مراحل شیمی‌درمانی و جراحی از سمت خود در خانه کتاب و ادبیات ایران استعفا کرد.  

انتهای پیام
captcha