سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 4076367
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمات‌رسانی رایگان به مردم سوگوار است.

اتوبوسرانیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمات‌رسانی رایگان به مردم سوگوار و شرکت‌کنندگان در آیین‌های عزاداری است.

در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به استحضار شهروندان عزادار حسینی می‌رساند با توجه به اینکه جهت تردد دسته‌های عزاداری خیابانی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، پایانه عطایی و خیابان‌های منشعب مسدود می‌شوند و امکان تردد اتوبوس در خطوط وجود ندارد، لیکن تعدادی اتوبوس به جهت ایاب ذهاب عزاداران محترم به هیئت‌های مذهبی تخصیص یافته است.

همچنین به منظور رفاه حال شهروندان عزیز تعداد ده دستگاه اتوبوس ملکی شهرداری از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۰ عصر از  خیابان عطایی ۲ به مقصد باغ رضوان و به صورت رایگان فعالیت و جابه‌جایی شهروندان عزیز را عهده‌دار خواهند بود.

ضمنا سرویس اتوبوس از مبدا میدان رسالت(دروازه مهاباد) به مقصد امامزاده ابراهیم(ع) و زیارتگاه  غریب حسن نیز در همان ساعات اعلام شده و به صورت رایگان دایر بوده و عزاداران عزیز می‌توانند از سرویس‌های مذکور استفاده کنند.

اتوبوس‌های بخش خصوصی می‌توانند با هماهنگی سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری روز تاسوعا و عاشورا نسبت به فعالیت در هیئت‌های مذهبی اقدام کنند.»

 

انتهای پیام
captcha