ضرورت استفاده از ظرفیت مرز تمرچین پیرانشهر برای تردد زائران اربعین حسینی
کد خبر: 4076380
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

ضرورت استفاده از ظرفیت مرز تمرچین پیرانشهر برای تردد زائران اربعین حسینی

استاندار آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائران شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده شود و می‌کوشیم که مسیر حضور زائران منطقه قفقاز نیز در مراسم اربعین امسال از این مرز باشد.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی 15 مرداد در جلسه بررسی زیرساخت‌های اعزام زائرین اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های متولی برای آماده‌سازی این مرز برای عبور زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: امیدوارم توفیق داشته باشیم تا بیشترین خدمت‌گزاری برای زائران اربعین حسینی در این‌ مرز صورت گیرد.

 وی افزود: مسیر تمرچین یکی از نزدیک‌‌ترین مسیرها به ویژه به شهر سامرا است که می‌تواند در ایام گرم سال، مسیری بسیار مناسب برای تردد زائران اربعین باشد.

 استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در تلاش هستیم امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائران شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده شود و می‌کوشیم که مسیر حضور زائران منطقه قفقاز نیز در مراسم اربعین امسال از این مرز باشد.

 وی گفت: همه نهادها در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین حسینی، با همه توان وارد شده‌اند و اهتمام لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر در دستور کار قرار داده‌اند.

 

 

انتهای پیام
captcha