امنیت پایدار کشور در سایه مجاهدت‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم محقق شد
کد خبر: 4077583
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

امنیت پایدار کشور در سایه مجاهدت‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم محقق شد

امام‌جمعه موقت سنندج با محکوم کردن بیانیه سران فتنه در چند روز اخیر، گفت: اگر مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و جانبازان مدافعان حرم نبود، امروز شاهد امنیت پایدار در کشور و منطقه نبودیم، پس سخنان سخیف سران فتنه و اهانت آنان به شهدای مدافع حرم، محکوم است.

ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام‌جمعه موقت سنندج، 21 مردادماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، با محکوم کردن بیانیه سران فتنه در چند روز اخیر، اظهار کرد: اگر مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و جانبازان مدافعان حرم نبود، امروز شاهد امنیت پایدار در کشور و منطقه نبودیم، پس سخنان سخیف سران فتنه و اهانت آنان به شهدای مدافع حرم، محکوم است.

وی تأکید کرد: امروز داشتن بصیرت و آگاهی مردم و تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی در برابر توطئه‌های دشمنان از ضرورت‌های جامعه بوده است.

امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه مهم‌ترین عوامل حفظ امنیت کشور و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران ارشاد و اندیشه‌های رهبری است، بیان کرد: حفظ امنیت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در سایه بی‌توجهی مردم به سخنان فتنه‌گران، یاوه‌گویان و تبلیغات مسموم آنان و صبوری در برابر مشکلات و قناعت مردم محقق شده و خواهد شد.

وی استمرار نظام اسلامی را در گرو مردم‌داری و توجه به تولید و صنعت دانست و افزود: هرقدر بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را بیشتر فراهم کنیم، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد.

امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه مردم کردستان همواره پشتیبان نظام اسلامی و ارادتمند اهل بیت پیامبر(ص) بوده و هستند، گفت: بصیرت داشتن، عاقلانه برخورد کردن با مسائل و گوش ندادن به صحبت‌های یاوه‌گویان، مهمترین عوامل زمین‌گیر شدن فتنه و فتنه‌گران است.

وی در پایان از مسئولان خواست خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی به‌ویژه بیکاری جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند و یادآور شد: تلاش و همت دولت برای رفع مشکلات مردم جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha