2 مؤسسه قرآنی در هرمزگان مجری طرح ملی تلاوت شدند
کد خبر: 4077648
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

2 مؤسسه قرآنی در هرمزگان مجری طرح ملی تلاوت شدند

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: دو مؤسسه قرآنی مجری طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) در هرمزگان شدند.

طرح ملی تلاوتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کشور، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، شنبه، 22 مردادماه در جمع دست‌اندرکاران طرح‌ملی تلاوت قرآن هرمزگان افزود: این دو‌ مؤسسه فرهنگی قرآنی شامل نور‌المهدی و محبان اهل‌بیت هستند که به ابتکار مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه‌ها در شهرستان میناب برای نخستین بار به طرح ملی پیوستند.

وی تأکید کرد: بر این اساس طرح ملی تلاوت در شهرستان میناب وارد مرحله جدیدی در استعدادیابی نوجوان و جوانان علاقه‌مند به قرائت‌های اثرگذار و معناگرا شده است.

دبیر طرح ملی تلاوت ضمن دعوت از نوجوانان و جوانان شهرستان میناب برای ثبت‌نام در طرح افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح ملی تلاوت برای ثبت‌نام اقدام کنند. اجرای این طرح در میناب قطعاً شاخص‌های قرآنی را ارتقا خواهد داد.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت، شباب‌ا‌لرضا(ع) امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی melitelavat.ir مراجعه کنند. این طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که پس از ثبت‌نام تا پایان شهریورماه، 12 جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha