جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سؤال برود
کد خبر: 4077842
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سؤال برود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه علمای شهرستان‌ها باید ناظر به معروف باشند، گفت: جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سؤال برود و باید علما و روحانیون استان ناظر بر فعالیت سایر ارگان‌ها در حوزه رعایت و ترویج معروفات باشند.

نشست تجلیل از دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، 22 مردادماه در نشست دبیران شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان‌های استان شاهد تحرک و پویایی فعالیت و‌ مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در استان کردستان بوده‌ام، اظهار کرد: مجموعه ارزشمند و ارزش‌مداری در سازمان تبلیغات اسلامی کردستان خدمت می‌کنند که پرچمدار حرکات فرهنگی در کردستان محسوب می‌شوند.

وی افزود: تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر مدار ارزش‌های اسلامی است و رتبه اول سازمان‌ها و ادارات استان به جهت فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر بر عهده سازمان تبلیغات است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: انتظار می‌رود هر ارگان و سازمانی به انجام وظایف و رسالت‌شان عمل کنند و اگر هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد کار خود را به خوبی انجام دهد در استان فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه علمای شهرستان‌ها باید ناظر به معروف باشند و هر جا که اشتباهی دیدند تذکر داده و راهکار ارائه دهند، افزود: جایگاه تبلیغ و امر به معروف نباید با حرکات نسنجیده زیر سؤال برود و باید علما و روحانیون استان ناظر بر فعالیت سایر ارگان‌ها در حوزه رعایت و ترویج معروفات باشند.

خدمت به مردم و تسهیل در کار مردم بزرگترین معروفات است

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: شورای امر به معروف اداره تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان در عرصه امر به معروف شناسایی شده است که با تلاش و پیگیری مجموعه تبلیغات اسلامی در سطح استان به ثمر نشست.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان کردستان علیرغم تعداد کم نیروها اما با تلاش فراوان برنامه‌های پرحجم در سطح استان اجرا می‌شود و بیش از ۸۰۰ مراسم در سطح استان برنامه اجرا شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان با اشاره به اینکه کار جهادی و شبانه‌روزی نیروهای تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی موثر در استان شده است،  یادآور شد: از بزرگترین معروفات خدمت به مردم و تسهیل در کار مردم و ایجاد امید بین مردم است که سرلوحه کار تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ در این نشست از دبیران شورای امر به معروف ادارات تبلیغات اسلامی کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha