زمان‌بندی مرحله استانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف + جدول
کد خبر: 4077885
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

زمان‌بندی مرحله استانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف + جدول

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه از صبح امروز با برگزاری رقابت‌ها در استان مازندران آغاز شده است.

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن + جدول زمانی

به گزارش ایکنا، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 23 مردادماه در استان‌های مختلف آغاز شده و این مرحله تا روزهای پایانی شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس برنامه برگزاری مرحله استانی این مسابقات در 25 استان که تا کنون نهایی شده است از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده و سایر استان‌ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بر همین اساس اولین استانی که مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن را برگزار می‌کند استان مازندران است. مسابقات این استان در بخش بانوان روز 23 مرداد و آقایان روز 24 مردادماه برگزار می‌شود. علاوه بر این، چهار استان دیگر این مرحله از مسابقات را در مردادماه برگزار می‌کنند که شامل استان‌های بوشهر(27 مرداد)، قم (26، 27 و 28 مرداد)، مرکزی (27 و 28 مرداد) و ایلام (31 مرداد) است.

زمان برگزاری این مرحله از مسابقات در استان‌های لرستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، هرمزگان و البرز نیز طی روزهای آینده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام خواهد شد.

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران نیز در بخش بانوان 14 و 15 شهریورماه و در بخش آقایان از 16 تا 19 شهریورماه در جریان خواهد بود. محل برگزاری این مسابقات همچون سنوات گذشته سالن همایش‌های مجتمع بصیرت حکیمیه واقع در شرق تهران خواهد بود.

یادآور می‌شود در مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اعلام زمان مرحله استانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف + جدول

اعلام زمان مرحله استانی مسابقات قرآن سازمان اوقاف + جدول

انتهای پیام
captcha