تفاهم‌نامه اتحادیه مؤسسات با دستگاه‌های متولی امور قرآنی اتلاف وقت بود + صوت
کد خبر: 4077915
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
انجم‌شعاع:

تفاهم‌نامه اتحادیه مؤسسات با دستگاه‌های متولی امور قرآنی اتلاف وقت بود + صوت

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت درباره تحقق مفاد تفاهم‌نامه‌ «مشارکت در انجام برخی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تحت راهبری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» گفت: از تفاهم‌نامه‌ها‌یی است که تقریبا بیش از 95 درصد از مفاد آن همچنان اجرا نشده است.

محمد انجم شعاعاوایل آذر 1400 تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان دارالقرآن الکریم و اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با موضوع «مشارکت در انجام برخی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تحت راهبری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» منعقد شد. سرانجام اجرای این تفاهم‌نامه را از محمد‌ انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، جویا شدیم.


بیشتر بخوانید:


وی در این باره تصریح کرد: یکی از تفاهم‌نامه‌ها‌یی که بیش از 95 درصد مفاد آن اجرا نشد، تفاهم‌نامه‌‌ای بود که با دو دستگاه حاکمیتی سازمان دارالقرآن الکریم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد.

کد

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه سابقه این تفاهم‌نامه‌ها به مسئولان گذشته این دو دستگاه‌ بازمی‌گردد، ادامه داد: اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی از این تفاهم‌نامه‌ها خاطره خوشی ندارد، زیرا فقط به عضویت مدیرعامل اتحادیه کشوری در هیئت‌های رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، خلاصه شد که این اقدام دو دستگاه جای قدردانی دارد، اما هیچ یک از بندهای تفاهم‌نامه تاکنون اجرا نشده است.

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به اینکه صرفاً عمر اتحادیه با تفاهم‌نامه بدون پشتوانه پشت سر گذاشته شد، بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دکتر علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با رویکرد واگذاری امور به مجموعه‌های مردمی این مسئولیت را پذیرفتند، شاهد اتفاق مبارکی در تحقق مفاد و اجرای این تفاهم‌نامه‌ها باشیم و گام‌های نتیجه‌بخشی برداشته شود.

انتهای پیام
captcha