شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4078016
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از شرکت 98 کردستانی در مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه روزهای 16 و 18 شهریورماه در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن در امامزاده پیرمحمد سنندج افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی 16 شهریورماه با حضور بانوان برگزیده مرحله شهرستانی و 18 شهریورماه با حضور آقایان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان کردستان از شرکت 98 کردستانی در مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 58 نفر آقا و 40 نفر بانو بوده‌اند.

وی ادامه داد: مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امورخیریه در رشته‌های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان ودعاخوانی برگزار می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه اذان و دعاخوانی به صورت ضبط شده خواهد بود، افزود: برای اولین بار در چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری از شرکت‌کنندگان رشته‌های آوایی در قالب دو سؤال تفسیری آزمون گرفته می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی از استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان و کردستان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha