راهی جز مقاومت برای تحقق کامل اهداف خود نداریم
کد خبر: 4078166
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

راهی جز مقاومت برای تحقق کامل اهداف خود نداریم

سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن تأکید بر تداوم فعالیت حزب‌الله به منظور خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها راه پیش رو برای تحقق کامل این اهداف، توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سیدهاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، ضمن تأکید بر تداوم تلاش مقاومت برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان و منطقه، تصریح کرد: ما به خوبی می‌دانیم که چگونه با این توطئه‌ها مقابله و آن را با شکست مواجه کنیم.

وی این دانش را ناشی از تجربه سال‌ها مقاومت دانست که به فضل خداوند و به برکت خون‌های ریخته شده شهدا و فداکاری قهرمانانی مانند شهید احمد قصر حاصل‌ شده است.

صفی‌الدین تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر آماده هستیم و به خواست خدای متعال توطئه‌های آنها را خنثی خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله این سخنان را در مراسم بزرگداشت مادر شهید احمد قصر در حسینیه شهرک دیر قانون در جنوب کشور ایراد کرد. در این مراسم حسن عزالدین، نماینده پارلمان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت و همچنین مسئولان منطقه‌ای حزب‌الله، شماری از علما، فعالان، شخصیت‌ها، خانواده‌های شهدا و جمعی از مردم حضور داشتند.

سیدهاشم صفی‌الدین تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف خود هیچ راهی جز مقاومت نداریم، چرا که دشمنان ما را رها نمی‌کنند و این توهم را که با سازش می‌توان از دشمن امتیازی گرفت، باید کنار گذاشت.

وی این ادعا را همچنین خیانت به خون شهدا و امری دانست که کشور، منطقه، فلسطین و تمام دستاوردهای مقاومت را در معرض نابودی قرار می‌دهد.

رئیس شواری اجرایی حزب‌الله تأکید کرد: این امری است که از سال 1982 آن را نپذیرفته‌ایم و اکنون نیز نخواهیم پذیرفت.

سیدهاشم صفی‌الدین در پایان سخنان خود تأکید کرد: امروز در سطح کشور و منطقه با تحریم‌ها، دشواری‌ها و چالش‌های بزرگی مواجه هستیم. از این‌رو باید استقامت، صبر، مقاومت و توکل به خدا داشته باشیم و در این راه به شهدا اقتدا کنیم؛ امروز مقاومت در مرحله بسیار پیشرفته‌تری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه لبنان وارد مرحله جدیدی شده است، تصریح کرد: همواره از گفت‌وگو برای حل بحران‌ها استقبال کرده‌ایم، اما طرف مقابل تنها به دنبال جنجال است.

انتهای پیام
captcha