اعلام هیئت داوران مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن مشکات
کد خبر: 4078310
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

اعلام هیئت داوران مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن مشکات

آثار ارسالی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن مشکات که از امروز ۲4 مرداد تا ۲ شهریورماه به مدت ۹ روز برگزار خواهد شد، توسط ۲۲ داور خانم و آقا ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی مسابقات قرآنی مشکات به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی و فراهم آوردن زمینه‌هایی در جهت انس بیش از پیش با مفاهیم تعالی‌بخش و انسان‌ساز قرآن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط جامعه، در حال برگزاری است.

بر این اساس مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن مشکات از امروز 24 مرداد تا ۲ شهریورماه به مدت ۹ روز برگزار خواهد شد. آثار ارسالی در این دوره توسط ۲۲ داور خانم و آقا ارزیابی می‌شود.

هیئت داوران مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم مشکات در بخش خانم‌ها را معصومه عباسی‌نظری و فاطمه شیرازی داور تجوید، هاجر اسوار و نجات صحاف‌ داور صوت، رضوان جلالی‌فر و ایمان صحاف داور لحن، هاجر حیدری، فرشته مسجدی، سیده‌طاهره میرغیاثی از قم و فاطمه ملامطلبی از قزوین داوران وقف و ابتدا و الهام ماندگار و زهرا صریحی‌نژاد داوران حسن حفظ بر عهده خواهند داشت.

همچنین در بخش آقایان محمدرضا پورزرگری و مسعود سیاح‌گرجی داور تجوید رشته‌های اذان و قرائت تقلیدی، مهدی قره‌شیخلو و عباس امام‌جمعه داور تجوید رشته‌های حفظ و ترتیل قرآن، محمدحسین سعیدیان و مسعود اطهری‌فرد داور لحن، احمد ابوالقاسمی و حسن ربیعیان داور صوت، کریم دولتی و حسین اخوان‌اقدم داور وقف و ابتدا و امیر آقایی و مهدی عباسی داور حسن حفظ و در نهایت محمدحسین سبزعلی، رئیس هیئت داوران این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

در این مرحله داوری از آثار ارسال شده رشته‌های قرائت تقلیدی و ترتیل قرآن و اذان که در مرحله قبل حد نصاب لازم را گرفته‌اند و همچنین رشته‌های حفظ قرآن کریم که روز‌های ۲۰ و ۲۱ مردادماه آزمون تصویری آن‌ها ضبط شده، به صورت پخش فیلم انجام خواهد شد.

همچنین در این مرحله کارنامه متسابقان از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره‌هایی که هنگام ثبت‌نام درج شده ارسال خواهد شد. در این مرحله هر نفر از زمان ارسال کارنامه به مدت سی دقیقه فرصت اعتراض خواهد داشت. بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقات به اعتراضاتی که وارد باشد رسیدگی خواهد شد.

پس از پایان داوری مرحله نیمه‌نهایی افراد برتر هر رشته برای حضور در فینال این مسابقات دعوت خواهند شد. مرحله نهایی و فینال مسابقات روز‌های ۱۴ الی ۱۶ شهریور ویژه آقایان و روز‌های ۱۷ و ۱۸ شهریور ویژه بانوان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha