دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد
کد خبر: 4078548
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
با صدور حکمی از سوی حجت‌ا‌لاسلام قمی؛

دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حكمی، دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان را معرفی كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حكمی «امین‌رضا لطفعلی‌زاده» را به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب كرد.

در اين حكم خطاب به دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

«صدیق ارجمند برادر گرامی، جناب آقای امین‌رضا لطفعلی‌زاده (زید عزه)

نهضت تبلیغات اسلام ناب در ادامه مسیر بالنده و تحول‌گرای خود، امروز در آستانه جهشی تازه قرار دارد. تکلیف خطیر تبلیغ اسلام عاشورایی در پرتو تاکید و امر به جهاد تبیین توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، اهمیتی دوچندان یافته‌است. جهادی که جز با هم آهنگی و هم‌افزایی تمامی نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.

اکنون که ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی در سایه استقرار دولت انقلابی و به میدان آمدن نیرو‌های جهادی و جوان برای خدمت و جهاد مهیا شده است، اجتماع مومنانه و تواصی به حق و صبر در امور، پیش از پیش اهمیت یافته است.

سازمان تبلیغات اسلامی مصمم است ضمن لبیک تمام‌عیار به ندای رهبر معظم انقلاب در امر جهاد تبیین، در دومین گام از خیزش تحول‌خواهانه خود تمام مساعی خود را جهت تشکیل جبهه قدرتمند واحد میان نیرو‌های انقلابی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی و پشتیبانی حاکمیتی در این عرصه به کار گیرد و گام مؤثرتری در این زمینه بردارد.

این مهم جز با داشتن سازمان مرکزی نیرومند و البته چابک و تمهید بسط مدیریتی و راهبری برای ریاست سازمان در تمامی گستره متنوع و متکثر ماموریتی تحقق نمی‌یابد. از این رو جنابعالی را که علاوه بر تعهد و سوابق موثر فرهنگی، تربیتی مدیریتی دارای انگیزه و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشید به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می‌کنم.

ضروری است همه معاونان، مدیران کل ستادی و استانی و رؤسای بنیاد‌های سازمان را به داشتن همکاری و همراهی موثر و هم آهنگی جهت تمشیت بهتر امور با جنابعالی سفارش کنم. امید است با اتکال به درگاه الهی، همت و تلاش جهادی، در انجام وظایف محوله موفق و مشمول عنایات ویژه حضرت ولی عصر باشید.

شایسته است از زحمات برادر ارجمند جناب آقای دکتر باقری در مدت تصدی این مسئولیت، تشکر به عمل آورم و برای ایشان از خداوند متعال توفیق مسئلت کنم».

اهم وظايف

بنابراين گزارش، اهم وظایف دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به اين شرح ابلاغ شده است:

معاضدت و معاونت در تعاملات و ارتباطات با آحاد نیرو‌های موثر فرهنگی و تبلیغی در زیست‌بوم جامعه اعم از نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مردمی.

برنامه‌ریزی هدفمند جهت تعامل اثربخش با مدیران، نخبگان و خواص عرصه فرهنگ و تبلیغ.

تمشیت و ایجاد هماهنگی درون‌سازمانی و پیگیری اثربخش در تحقق منویات ریاستی در گستره عرض عریض سازمان در عین لحاظ ضوابط تشکیلاتی.

بازطراحی و مدیریت و تمهید موثر امور محتوایی و رسانه‌ای راس سازمان.

مدیریت امور دفتر و برنامه‌ریزی جهت ارتقای فعالیت‌های مربوطه من جمله مکاتبات و پیگیری‌های ویژه حوزه ریاست.

مدیریت و هدایت مؤثر تعاملات و همکاری رئیسی با دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و ارتقای تصویر سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق ارتباطات هم‌افزایی حاکمیتی.

برخی از سوابق مديريتی و اجرايی

مدیرعامل مرکز عرضه محصولات و خدمات فرهنگی نوجوانان کشور - نسل آفتاب

معاون سازمان ملی جوانان فارس

مدیر مؤسسه فرهنگی ـ تربیتی نشر فرهنگ شهادت

رئیس هیئت‌مدیره مرکز تخصصی مشاوره خانواده، راه زندگی

و...

انتهای پیام
captcha