بردباری خانواده‌های آزادگان فراموش نشود
کد خبر: 4078806
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

بردباری خانواده‌های آزادگان فراموش نشود

سرپرست فرمانداری بانه گفت: صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان به ویژه همسران و فرزندان آن‌ها را نباید فراموش کنیم چراکه اسوه‌های ایستادگی و الگوی مناسبی برای زنان و جوانان امروز هستند.

دیدار فرماندار بانه با آزادگانبه گزارش ایکنا از کردستان، کمال خدری، سرپرست فرمانداری بانه، روز گذشته، ۲۵ مردادماه در دیدار با آزادگان گرانقدر و بزرگوار شهرستان بانه اظهار کرد: آزادگان در سکوت خبری اسارت با تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی و با نیروی ایمان، اراده و عشق به اسلام و میهن، بزرگترین مجاهدت را در راه پیروزی اهداف انقلاب داشتند.

وی از آزادگان به عنوان سرمایه‌های اصلی این انقلاب نام برد و افزود: فداکاری و دلاوری‌ها و از خودگذشتگی آزادگان در سال‌های دفاع مقدس و دوران اسارت در پاسداشت ارزش‌های انقلاب قابل تقدیر است.

خدری بیان کرد: بی‌شک آسایش و امنیت کنونی ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و باید به وظایف خود در قبال این عزیزان جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست فرمانداری بانه گفت: در این میان صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان به ویژه همسران و فرزندان آن‌ها را نیز نباید فراموش کنیم چرا که آنان اسوه‌های ایستادگی و الگوی مناسبی برای زنان و جوانان امروزی هستند و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود.

محمد زرین، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت این روز مبارک و همچنین اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جایگاه ویژه آزادگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشادت و جانفشانی‌های آنان در دوران جنگ تحمیلی و اقتدار آنان پرداخت.

انتهای پیام
captcha