حوزه روابط عمومی و خبررسانی دانش‌بنیان باشد
کد خبر: 4079029
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

حوزه روابط عمومی و خبررسانی دانش‌بنیان باشد

مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان با اشاره به اینکه در حوزه روابط عمومی و خبررسانی نیز باید دانش‌بنیان باشد، گفت: زمانی پروژه، مجموعه، جامعه‌ای دانش بنیان است که آمادگی لازم را برای تکانه‌های آینده داشته باشد و بنده معتقدم که فعالان رسانه‌ای استان این مهارت و تبحر لازم را دارند.

علی رضا خزائی مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی رضا خزائی، مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان امروز، 27 مردادماه در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به فعال کردن شورای روابط عمومی‌های استان کردستان اظهار کرد: در این راستا به سمت یک سازمان شبکه‌ای اطلاع‌رسانی حرکت می‌کنیم و معتقدیم که نباید همیشه به دنبال ایده‌ال‌ها باشیم باید کار را در حد قابل قبول شروع کنیم و اما باید ساختار یافته و استقلال داشته باشیم.

وی به اطلاع‌رسانی مصوبات سفر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این راستا منتظر ابلاغ از سوی دفتر رئیس جمهور بودیم که در صورت ابلاغ از سوی معاون اول رئیس جمهور در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گرفت.

مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان بیان کرد: دنیای امروز ارتباطات و مذاکره را برترین استراتژی و خط مشی برای عملکرد بهتر در بخش عمومی و دولتی معرفی می‌کند اگر این ارتباطات خوب شکل بگیرد تبدیل به یک سرمایه اجتماعی و رضایتمندی عمومی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه روابط عمومی و خبررسانی نیز باید دانش‌بنیان باشد، ادامه داد: زمانی پروژه، مجموعه، جامعه‌ای دانش بنیان است که آمادگی لازم را برای تکانه‌های آینده داشته باشد و بنده معتقدم که همکاران رسانه‌ای این مهارت و تبحر لازم را دارند.

خزائی در ادامه گفت: شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان اگر یک مجموعه همدل با یک هدف و آرمان مشترک باشیم می‌توانیم زمینه رسیدن به هدف نهایی خود را فراهم کنیم و هدف مشترک همه ما این است که کردستان را محل توجه تصمیم‌گیران کشور قرار دهیم تا به رشد و توسعه لازم برسیم.

وی با تأکید براینکه برای حذف برچسب نامتوازن محرومیت از کردستان باید نگاه تصمیم‌گیران کشور را به استان تغییر دهیم، افزود: در این راستا شورای اطلاع‌رسانی استان این وظیفه سنگین را برعهده ‌دارند و براین اساس سازماندهی شورای اطلاع‌رسانی استان برای حرکت در این راستا صورت گرفته است.

مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کردستان به فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی هفته دولت اشاره و بیان کرد: این کمیته یک فعالیت مستمری را ادامه خواهد داد تا یک هم‌اندیشی لازم برای فعالیت‌های اجرایی استان صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا هر کدام از اعضا باید جامعه هدف خود را بشناسیم و اطلاع‌رسانی لازم را براساس نیاز جامعه هدف خود انجام دهیم انتظار داریم در هفته دولت حضور مسئولان برای بیان عملکردشان فراهم شود.

خزائی افزود: مستندسازی و ارزیابی، حضور در برنامه‌ها و ارتباطات اجتماعی و محله محور، ارسال گزارش پروژه‌های هفته دولت به کمیته، پاسخگویی مسئولان به شبهات و انتقادات، پیوست رسانه‌ای برای طرح‌های اجرایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ها و ... از جمله فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت بوده است.

وی در پایان با اشاره به بهبود عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان یادآور شد: 17 مجوز بی‌نام برای سرمایه‌گذاری در استان کردستان صادر شده است لذا رسانه‌ها باید به این موضوع بیشتر بپردازند و روی این موضوع مانور دهند.

انتهای پیام
captcha