ازخودگذشتگی، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی؛ سه شاخص مهم شهدا
کد خبر: 4079055
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

ازخودگذشتگی، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی؛ سه شاخص مهم شهدا

نماینده ولی فقیه در کردستان ازخود گذشتگی، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی را سه شاخصه مهم شهدا برشمرد و گفت: شهید امان اللهی هیچ وقت دنبال شهرت نبوده است به همین خاطر اسم و جایگاه وی بلند آوازه و ماندگارمی‌ماند.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 27 مردادماه در یادواره جانباز، آزاده و شهید محمود امان‌اللهی و دیگر شهدای والا مقام شهرستان بیجار با بیان اینکه از حضور و شرکت در چنین مراسماتی که مربوط به شهدا بوده، بسیار خوشحال و خرسندم، اظهار کرد: کسانی که در همایش و یادواره‌های شهدا شرکت می‌کنند، بیش از اینکه تأثیری بر آن یادواره داشته باشند، از نورانیت جلسه بهره و فیض معنوی خواهند برد.

وی با بیان اینکه بیجار همواره در تقدیم شهدا، ایثارگری و جانفشانی به انقلاب و نظام پیشتاز بوده و در طول تاریخ انقلاب و گذشته، ایثارگران بزرگی به کشور و مملکت عرضه کرده است، افزود: علما، شهدا و ایثارگران بیجار چشم و چراغ این استان بوده و مایه افتخار هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خداوند متعال در آیه 4 سوره انشراح می‌فرماید: «وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ؛ و نامت را براى تو بلند گردانيديم» بیان کرد: این آیه نشان می‌دهد همواره کسی که از روی اخلاص برای خدا کار کند پروردگار نام و جایگاه وی را رفیع و او را به درجات بالا می‌رساند.

وی در ادامه از خودگذشتگی، مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی را سه شاخصه مهم شهدا برشمرد و افزود: شهید امان‌اللهی هیچ وقت دنبال شهرت نبوده است به همین خاطر اسم و جایگاه وی بلند آوازه و ماندگار می‌ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم نام و یادمان بلندآوازه باشد، با الگوگیری از پیامبر و شهدا از خودگذشتگی و ایثار را در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری شهدا و به ویژه شهید امان اللهی یکی از ویژگی‌های بارز شهید امان‌اللهی مسئولیت‌پذیری بوده است، یادآور شد: در سن 22 سالگی به عنوان فرمانده، این افتخارات نصیب وی می‌شود و لازم است مدیران نیز مانند شهدا مسئولیت‌پذیر و وظیفه‌شناس باشند تا رفتار و عملکرد آن‌ها تأثیرگذاری مثبتی روی زندگی مردم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha