برگزاری آزمون دوره‌ آموزشیاران قرآن ویژه بانوان طلبه در مریوان
کد خبر: 4079185
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

برگزاری آزمون دوره‌ آموزشیاران قرآن ویژه بانوان طلبه در مریوان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری آزمون دوره‌ آموزشیار روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه بانوان طلبه دیروز، ۲۷ مردادماه در مریوان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون دوره آموزشیار قرآن ویژه بانوان طلبه به همت اداره تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی دیروز، ۲۷ مردادماه در شهرستان مریوان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره‌ در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید افزود: این دوره آموزشی به مدت ۱۰ روز با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره به صورت فشرده از ابتدای مردادماه امسال بیان کرد: برای مجوز ورود طلاب به این دوره‌های آموزشی، مصاحبه و گزینش از سوی مرکز بزرگ اسلامی مریوان صورت گرفت.

وی ادامه داد: این دوره‌ آموزشی با هدف ارتقای سطح سواد قرآنی طلاب و تربیت اساتید قرآنی و با حضور ابوبکر ایزدی، از اساتید قرآنی برجسته این شهرستان برگزار شد.

مرادی در پایان یادآور شد: گواهینامه پایان این دوره، از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان صادر و در اوایل شهریور ماه به برگزیدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha