مردم پای اعتقادشان به نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند
کد خبر: 4079202
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

مردم پای اعتقادشان به نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند

امام جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه مردم پای اعتقاد خود به نظام و انقلاب ایستاده‌اند، گفت: این حرف دشمن است که می‌گوید مردم از اعتقاد خود برگشته‌اند در حالی که مردم در ایام محرم بعد از دو سال کرونا نشان دادند که پای اعتقاد خود ایستاده‌اند و این یعنی مردم ما بصیریت دارند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد امروز، ۲۸ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه یزدان‌آباد ضمن دعوت به تقوی الهی و تسلیت ایام محرم گفت: ما شیعیان معتقد به امام معصوم(ع) هستیم و در عصر غییت باید از کارهایی که شایسته نیست دوری کنیم.

وی با بیان اینکه عصمت یعنی دوری از گناه که پیامبران الهی از ابتدای زندگی هم گناه و اشتباهی نداشتند، تصریح کرد: هیچگاه معصومین درحکم الهی گناه و اشتباهی نمی‌کنند و معصوم در بیان و ابلاغ حکم الهی نیز خطا نمی‌کند.

حجت‌الاسلام ایزدی با بیان اینکه امام علم به شریعت دارد و این تفاوت امام با دیگران است؛ زیرا امام علم به کتاب الله دارد و این علم در قلب آن‌ها است، گفت: با این حال معصومین سختی‌های زیادی کشیدند و درخفقان بوده‌اند.

امام‌جمعه یزدان‌آباد به واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: سر اباعبدالله(ع) بالای نیزه رفت تا راه برای مردم مشخص شود و اشتباهاتی به نام دین رایج نشود. امروز نیز ما باید توجه داشته باشیم که گرفتار وسوسه‌های شیطان نشویم.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان، گفت: قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در این سفر به شهرستان زرند به عنوان نماینده رئیس‌جمهور حضور داشت و مشکلاتی که باید پیگیری شود به نماینده دولت انتقال داده شد.

ایزدی یزدان‌آبادی گفت: یکی از مشکلات مهم شهرستان مسیر زرند به بافق بود که قول مساعدت داده شد. یکی دیگر از مشکلات مسیر ده فیاض به کریم‌آباد بود که سالیان طولانی ناتمام رها شده بود که مطرح شد و در حال پیگیری و احیا شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم پای اعتقاد خود به نظام و انقلاب ایستاده‌اند، گفت: این حرف دشمن است که می‌گوید مردم از اعتقاد خود برگشته‌اند. مردم در ایام محرم بعد از دو سال کرونا نشان دادند که پای اعتقاد خود ایستاده‌اند و در مراسمات شرکت می‌کردند که این یعنی مردم ما بصیریت دارند.

انتهای پیام
captcha