توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی به نیت شهدای روحانی
کد خبر: 4079936
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی به نیت شهدای روحانی

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم با تکیه بر گروه‌های جهادی یکی از عرصه‌های فعالیتی بسیج طلاب است، افزود: سازمان بسیج طلاب به مناسبت ایام محرم بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای طلاب استان، تهیه و به شکل محله محور در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهد.

رزمایش کمک مؤمنانه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان، عصریکشنبه، 30 مرداد، در رزمایش کمک مؤمنانه، با اشاره به اینکه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در مقاطع مختلف انقلاب در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی نقش آفرینی کرده است، افزود: به برکت حضور طلاب جوان با انگیزه‌های انقلابی، امروز بسیج طلاب به یک سازمان توانمند و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم فعالیت بسبج طلاب خدمت‌رسانی به مردم است که با تکیه بر گروه‌های جهادی در این راستا فعالیت می‌کند و در استان مرکزی بیش از ۳۴ گروه جهادی تخصص محور طلاب تشکیل شده که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی دارند.

رجبی بیان کرد: در دوران بیماری کرونا طلاب بسیجی همچون رزمندگان دفاع مقدس در میدان‌های مختلف با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی وارد میدان شدند و حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و بسیاری از تهدیدات را به فرصت‌های بزرگ خلق کردند. ورود به عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی از دیگر عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج طلاب است که سال گذشته بیش از ۵۰ مسکن محرومین بازسازی و مرمت شد و امسال نیز این برنامه در دستور کارست.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی بسیج طلاب در تابستان سال‌جاری شروع شده که و طلاب بسیجی علاوه بر فعالیت‌های سازندگی به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، کلاس‌های مشاوره، احکام، برنامه‌های بصیرتی و یادواره‌های شهدا می‌پردازند.

رجبی افزود: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان مرکزی از دیگر اقدامات بسیج طلاب در سال‌جاری بود که بیش از ۳۰ عنوان فعالیت در این راستا انجام شد و با توجه به رویکرد تبیینی این اجلاسیه اقدامات محتوایی همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج طلاب استان در پایان گفت: در راستای ادامه نهضت کمک مؤمنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری سازمان بسیج طلاب به مناسبت ایام محرم بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای طلاب استان، تهیه کرده و به شکل محله محور در اختیار جامعه هدف قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha