دوره آموزشی توانمندسازی حفاظ قرآن در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4080205
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

دوره آموزشی توانمندسازی حفاظ قرآن در سنندج برگزار شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی توانمندسازی حفاظ قرآن کریم امروز، یکم شهریورماه در سنندج خبرداد.

بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی - تخصصی توانمندسازی حفاظ قرآن کریم به همت دارالقرآن کریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور 50 نفر از حفاظ استان کردستان امروز، یکم شهریورماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی که با تدریس ساعدپناه، عزت ویسی، استاد سید عباس حسینی برگزار شد، افزود: در این دروه آموزشی تکنیک‌های حفظ قرآن کریم، تقویت حافظه و تثبیت تشریح شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی مربی و مسئول مراکز و مؤسسات حفظ 20 جزء به بالای قرآن کریم در سطح استان بودند که چهار نفر از این حفاظ روشندل هستند.

وی به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: آمادگی بیشتر حفاظ برای شرکت در آزمون‌های شفاهی و کتبی، مشارکت در آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم و توانمندسازی حافظان برای آموزش قرآن‌آموزان استان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

مرادی با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی توانمندسازی حفاظ قرآن کریم در شهر مریوان طی سال جاری یادآور شد: به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha