مهلت ارسال مقاله به همایش «جهاد تبیین» در لرستان تمدید شد
کد خبر: 4081282
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

مهلت ارسال مقاله به همایش «جهاد تبیین» در لرستان تمدید شد

همایش «جهاد تبیین» در محورهای مسائل جاری نظام، راهبردهای نظام، اصول و خاکریزهای انقلاب، مبانی و معارف دین و واقعیت‌ها هفدهم مهرماه در لرستان برگزار می‏‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۱ شهریورماه جاری فرصت دارند آثار خود را به این همایش ارسال کنند.

فراخوان همایش «جهاد تبیین» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، همایش «جهاد تبیین» با مشارکت مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد و مرکز مدیریت حوزه علمیه، حوزه علمیه خواهران، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اقامه نماز، بسیج اساتید و دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

این همایش در پنج محور اصلی شامل مسائل جاری نظام، راهبردهای نظام، اصول و خاکریزهای انقلاب، مبانی و معارف دین و واقعیت‌ها و شامل موضوعاتی از جمله موانع پیش‌روی انقلاب، اتحاد و پرهیز از اختلاف، خطر نفوذ، مسائل زنان، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، جمعیت و تکثیر نسل، اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای انقلاب، دشمن‌شناسی، اندیشه مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، فرهنگ شهادت و ایثار، ظرفیت نظام و انقلاب، تجربه‌های تاریخی، واقعیت‌های کشور و منطقه است.

مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۳۱ شهریورماه جاری تمدید شده است و آیین اختتامیه نیز ۱۷ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‎توانند آثار خود را از طریق @sogolmehrabi و رایانامه به نشانی sogolmehrabi۹۹@gmail.com hvshg ارسال کنند.

مقالات برگزیده علاوه بر اعطای گواهی معتبر، در گاهنامه منشور معصومیه، حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد نمایه خواهند شد و از برگزیدگان نیز با اعطای هدایایی تجلیل می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha