مرحله دوم آزمون تخصصی حفاظ قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4081314
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

مرحله دوم آزمون تخصصی حفاظ قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس‌ اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مرحله دوم آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم خبر داد و گفت: 42 نفر از حافظان قرآن کردستانی به این مرحله راه یافتند.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلام استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله اول آزمون تخصصی حفاظ قرآن در اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 99 نفر از حفاظ قرآن استان کردستان در مرحله اول آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم افزود: 42 نفر از این تعداد شرکت‌کننده مجوز ورود به مرحله دوم را دارند.

رئیس‌ اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مرحله دوم آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم خبر داد و بیان کرد: مرحله دوم آزمون با حضور بانوان و آقایان در روز‌های هشتم و نهم شهریورماه در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول آزمون تخصصی حفاظ قرآن در کردستان به صورت کتبی و مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد که این مرحله با حضور داوران حافظ کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مرادی در پایان یادآور شد: از پذیرفته‌شدگان مرحله اول تعداد ۱۱ نفر برای اخذ مدرک رسمی و معتبر لیسانس تا دکتری حائز حد نصاب شده‌اند که با مقایسه سال‌های گذشته و در نظر گرفتن سایر شرایط بسیار رقم خوبی است.

انتهای پیام
captcha