آمادگی تأسیسات گردشگری کردستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین
کد خبر: 4081649
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

آمادگی تأسیسات گردشگری کردستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان از آمادگی صد‌ در صدی تأسیسات گردشگری استان‌ برای ارائه خدمات‌ مطلوب و شایسته به زائران اربعین حسینی خبر داد.

یعقوب گویلیانیعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به مشرف شدن زائران حسینی از مرز باشماق مریوان به عتبات عالیات، طرح ویژه نظارت و بازدید از تأسیسات گردشگری استان آغاز شده است.

وی افزود: کلیه تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و... که در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی واقع شده، توسط تیم‌های نظارتی این اداره‌کل و ادارات مرتبط مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی کردستان هدف از این بازدیدها را بهبود سطح کیفی خدمات‌دهی به زائران و گردشگران ذکر و بیان کرد: نظارت و بازرسی از تأسیسات گردشگری استان تا یک هفته پس از ایام اربعین به‌ صورت مستمر ادامه دارد و در صورت عدم رعایت ضوابط، با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته و با خدمات‌رسانی مناسب به زائرین اربعین حسینی بتوانیم ضمن جلب رضایت‌مندی زائران، زمینه سفری ایمن و توأم با آرامش را فراهم و جاذبه‌های گردشگری استان را نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha