واکنش هیئات مذهبی فارس در پی هتک حرمت به آمران به معروف
کد خبر: 4081755
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

واکنش هیئات مذهبی فارس در پی هتک حرمت به آمران به معروف

در پی هتک حرمت خانواده شهید خادم صادق در شیراز، شورای هیئات مذهبی استان فارس بیانیه‌ای به منظور محکوم کردن این اتفاق صادر کرد.

شورای هیئات مذهبیبه گزارش ایکنا از فارس، در پی هتک حرمت خانواده شهید خادم صادق در شیراز، شورای هیئات مذهبی استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «اخبار اینکه دو بانوی جوان در یکی از پاساژهای شهر شیراز در پی تذکر لسانی همسر و دختر شهید حاج منصور خادم صادق، ایشان را مورد تعرض و ضرب و شتم قرار داده‌اند، بسیار تأسف انگیز است.

مجموعه هیئات مذهبی شهر شیراز و استان فارس و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام ضمن محکوم کردن این هنچارشکنی و رفتار ناشایست و غیرقانونی علیه آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین بی‌احترامی به خانواده معظم شهدا، خواستار پیگیری قضایی و برخورد قاطع با متخلفین هستند.

بدیهی است این ساختارشکنی‌های اخیر در عرصه حجاب از یک خلآ فرهنگی نشئت می‌گیرد که لازم است تمامی دستگاه‌های متولی فرهنگ از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی، صدا و سیما، ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و ... پای کار آمده و با اتحاد در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت فرهنگی با تلاش و جدیت جهت ارتقای جایگاه اعتقادی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به فعالیت بپردازند».

انتهای پیام
captcha