تحویل و تعمیر ۱۷۸ واحد مسکن مددجویان کردستانی
کد خبر: 4082079
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

تحویل و تعمیر ۱۷۸ واحد مسکن مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از تحویل ۲۵ واحد مسکن روستایی و تعمیرات ۱۵۳ واحد مسکن به مددجویان کردستانی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، هشتم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای مددجویان کردستانی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پرداخت ۱۱۰ مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از برنامه‌های اجرایی در این هفته بود، افزود: همچنین به همین مناسبت ۴۴ فرصت شغلی دیگر برای مددجویان از طریق کارفرمایان فراهم شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: تحویل ۲۵ واحد مسکونی مددجویان روستایی با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و تعمیرات ۱۵۳ واحد مسکن از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان به مناسبت هفته دولت بود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان به مناسبت هفته دولت پرداخت ۷۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

طوسی با اشاره به اینکه این تسهیلات در زمینه درمان، کارگشایی، دانشجویی و ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: در سطح تمامی شهرستان‌ها تعداد ۱۲ میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه جهت بررسی درخواست‌ها و مشکلات نیازمندان برپا شد.

وی در ادامه افزود: اهدای ۴۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های هفته دولت بود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: توزیع بسته‌های غذایی شامل گوشت گرم، سبد کالا، غذای گرم و کمک موردی به تعداد ۹ هزار خانوار و با ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در این ایام انجام شده است.

وی پرداخت پنج هزار مورد کمک درمانی به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و همچنین توزیع ۱۵۹ دستگاه کولر آبی در بین مددجویان مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دولت نام برد و گفت: به همین مناسبت مراحل اجرایی و آغاز ساخت ۳۰ واحد مسکونی شهری در شهر بیجار در این هفته انجام شد.

طوسی تقدیر از بانک‌های عامل و یاوران اشتغال و دیدار با مدیران کل ادارات عضو کارگروه اشتغال در زمینه کمک به اشتغال زایی مددجویان را جزو برنامه‌های هفته دولت ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha