فعالیت 26 کانون فرهنگی و تبلیغی در سنندج
کد خبر: 4082194
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

فعالیت 26 کانون فرهنگی و تبلیغی در سنندج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: فعالیت 26 کانون فرهنگی و تبلیغی تأیید شده در شهرستان سنندج نقطه عطفی در پوشش مطلوب برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی و تقلیل آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج امروز، 9 شهریورماه در نشست صمیمی با کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل مهم و اثرگذار در عرصه تبلیغ فرهنگ دینی هستند.

وی افزود: فعالیت 26 کانون فرهنگی و تبلیغی تأیید شده در شهرستان سنندج نقطه عطفی در پوشش مطلوب برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی و تقلیل آسیب‌های اجتماعی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: کانون‌های فرهنگی باید ساز و کار خود را بدانند و با اشراف به وظایف خود مطالبه‌گری کنند و برنامه‌های فرهنگی را تحت پوشش قرار دهند.

وی تعدیل مشکلات و آسیب‌ها با توجه به بومی سازی برنامه‌ها را خواستار شد و گفت: در این صورت می‌توان از کانون‌های فرهنگی به عنوان بازوان توانمند تبلیغات اسلامی نام برد.

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به اینکه نباید فعالیت کانون‌های فرهنگی صرف فعالیت قرآنی شود، یادآور شد: رصد اوضاع جامعه و تلاش برای ترفیع این مشکلات با رویکرد آموزش، در قالب کانون‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین رسالت کانون‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha