ضرورت تقویت تاریخ شفاهی انقلاب در کردستان
کد خبر: 4082202
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

ضرورت تقویت تاریخ شفاهی انقلاب در کردستان

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار تقویت تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در این استان شد و گفت: نیازمند بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر و به شکل هنرمندانه هستیم.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، 9 شهریورماه در جریان بازدید از حوزه هنری استان و دیدار با رئیس و کارکنان این نهاد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز حوزه هنری در بخش‌های مختلف اقدامات خوب و قابل تقدیری را انجام می‌دهد.

وی افزود: برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در کنار تقویت زیرساخت‌ها از جمله اقدامات قابل تقدیر حوزه هنری کردستان است که امیدواریم این روند با جدیت و تلاش ادامه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به لزوم تقویت تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در استان، بیان کرد: ما نیازمند بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر و به شکل هنرمندانه هستیم و به همین دلیل باید همه ما در کنار هم به این سمت و سو حرکت کنیم و کارهای فاخر و ارزشمندی را تولید و عرضه کنیم.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از موازی‌کاری بین دستگاه‌های فرهنگی در استان کردستان، افزود: کار جمعی در حوزه فرهنگ و هنر قطعا بازخوردهای بهتری به دنبال خواهد داشت و از همه عزیزان متولی فرهنگ و هنر انتظار داریم که با گفتگو و نشست‌های مشترک نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمند فرهنگی و هنری است و ما تنها با کار و تلاش بیشتر می توانیم این ظرفیت ها فرهنگی را در کشور مطرح کنیم و من اعتقاد دارم که هر کسی در جای خود باید در راستای انجام رسالتی که بر عهده دارد تلاش و جدیت لازم را داشته باشد.

وی هنرمندان شاخص و در تراز بین‌الملل را جزو سرمایه‌های اصلی و مهم استان عنوان کرد و افزود: تشویق و ترغیب اصحاب فرهنگ و هنر برای فعالیت بیشتر رسالت همه متولیان این بخش است و در این راستا حوزه هنری رسالتی مهم بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان بار دیگر ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های حوزه هنری در این استان، یادآور شد: آمادگی داریم تا در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر باشیم و نشستن با این عزیزان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها بهترین امکان برای برنامه‌ریزی بهتر است.

انتهای پیام
captcha