زائران اربعین ثبت‌نام خود را در سامانه سماح قطعی کنند
کد خبر: 4082420
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

زائران اربعین ثبت‌نام خود را در سامانه سماح قطعی کنند

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بر لزوم قطعی کردن ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، تاکید کرد.

زائران اربعینبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمدامین یاقوت، مدیرکل حج و زیارت خوزستان درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای خوزستان اظهار کرد: تردد در مرزهای خوزستان روان و خوب است، اما باید زائران سفر خود را مدیریت کنند و قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود، از طریق رسانه‌های معتبر اطلاعات وضعیت مرزها را رصد کنند.

وی افزود: یکی از مرزهایی که آماده پذیرایی از زائران و روان است مرز چذابه است که خدمات خوبی در این مرز ارائه می‌شود و در صورتی که ازدحامی در مرز شلمچه وجود دارد زائران می‌توانند از این مرز تردد کنند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در سماح ثبت نام کردند که باید این افراد ثبت نام را قطعی کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

یاقوت ادامه داد: در خوزستان ۱۰۵ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که یک چهارم از این افراد هنوز ثبت نام خود را قطعی نکرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از مردم می‌خواهیم اخبار را از مسیرهای معتبر کسب کنند و اخبار غیر معتبر و شایعات را بازنشر نکنند. همچنین از آنجا که وحدت امت اسلامی بسیار مهم است، زائران وارد مباحث سیاسی نشوند.

انتهای پیام
captcha