شناسایی ۱۰۶۷ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4082630
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۱۰۶۷ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۶۷ بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۹۲ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۶۵ میلیون و ۴ هزار و ۷۵۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۶۳ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۹۲ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۹۱۷ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۰۲ هزار و ۷۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۹۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۳ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha