محفل قرائت قاریان برجسته مصری در مسجد امام حسین(ع) قاهره
کد خبر: 4082868
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

محفل قرائت قاریان برجسته مصری در مسجد امام حسین(ع) قاهره

شماری از قاریان برجسته مصر از جمله رئیس اتحادیه قاریان این کشور امروز، 12 شهریورماه، با حضور در مسجد امام حسین (ع) قاهره در محفل قرآنی وزارت اوقاف این کشور شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الوفد، «شیخ محمد احمد صالح حشاد»، رئیس اتحادیه قاریان مصر، «شیخ محمود محمد الخشت»، «احمد نعینع»، «شیخ طه محمد النعمانی»، «شیخ احمد تمیم المراغی»، «شیخ احمد ابو فیوض»، «شیخ محمد یحیی الشرقافی»، «شیخ هانی الحسینی» و «شیخ محمد عبدالبصیر» از جمله قاریان برجسته مصری هستند که با حضور در مسجد امام حسین (ع) قاهره در محفل قرائت قرآن وزارت اوقاف مصر شرکت کرده‌اند.

همچنین، «شیخ عبدالمنعم  خليف»، «شيخ عبد اللطيف العزب وهدان» و «شيخ يوسف قاسم حلاوة» از دیگر قراء مصری هستند که در این مراسم حضور دارند.

وزارت اوقاف مصر بعد از فروکش کردن شیوع کرونا در این کشور، برنامه‌های قرآنی متنوعی را در دستور کار قرار داده که برپایی محافل قرائت قرآن با حضور قراء برجسته مصری در مساجد، مهم مصر، برپایی حلقه‌های قرآنی ویژه بانوان و کودکان، هفته‌های فرهنگی با حضور قاریان برجسته و سخنرانی اندیشمندان و پژوهشگران حوزه مطالعات قرآنی از جمله این فعالیت‌ها و برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha