ثبت‌نام 70 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از البرز
کد خبر: 4083065
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

ثبت‌نام 70 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از البرز

مسئول روابط عمومی حج و زیارت استان البرز گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۹۴۰ نفر از البرزی‌ها برای حضور در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

علیرضا صادقیان، مسئول روابط عمومی حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۹۴۰ نفر از البرزی‌ها برای حضور در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زائران در سامانه سماح با پرداخت ۱۸ هزار تومان از روز اعزام تا زمان بازگشت از بیمه و خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوند، افزود: افرادی که ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند باید کارت بیمه خود را از سامانه سماح دریافت کرده و در طول سفر همراه خود داشته باشند.

این مسئول در خصوص پارکینگ‌های مستقر در مرز نیز توضیح داد و گفت: پارکینگ‌های شخصی و پارکینگ‌های عمومی آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح الزامی بوده و به‌عنوان برگه خروج از مرز محسوب می‌شود، افزود: همراه داشتن کارت واکسیناسیون و تزریق دو دز واکسن برای زائران الزامی است و افرادی که شش ماه از زمان واکسیناسیون آنان گذشته است باید برای تزریق دز یادآور اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha