برگزاری هفتمین دوره آموزشی خط امام(ره) در کردستان
کد خبر: 4083297
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

برگزاری هفتمین دوره آموزشی خط امام(ره) در کردستان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان از آغاز هفتمین دوره آموزشی خط امام(ره) ویژه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبرداد و گفت: در این دوره آموزشی بیش از 80 نفر از دانشجویان کردستانی مشارکت دارند.

هفتمین دوره آموزشی خط امام

به گزارش ایکنا از کردستان، حاتم شهابی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان شامگاه گذشته، 13 شهریورماه در حاشیه افتتاحیه هفتمین دوره آموزشی خط امام(ره) اظهار کرد: دوره خط امام(ره) همزمان با ماه صفر و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به مدت شش روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۸۰ نفر از بانوان و آقایان اعضای شورای تشکل بسیج دانشجویی از تمام دانشگاه‌های سطح استان در دانشگاه کردستان حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره از 12 تا 17 شهریور 1401 در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، بیان کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام به عنوان یکی از آموزه‌های اندیشه اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب است.

وی ادامه داد: در این دوره از استادان برجسته‌ای در مباحث کلی ماهیت بسیج دانشجویی، جریان‌شناسی سیاسی، مباحث کلی دینی و فرهنگی، مباحث بین‌المللی و جهان اسلام، شیوه‌های مطالبه اخلاق‌مدار و ... به دانشجویان بسیجی تدریس می‌شود.

شهابی اظهار کرد: دشمنان‌مان تضعیف دین اسلام، ایجاد شبهات انحرافی از دین را در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی طراحی کرده‌اند لذا با توجه به این مهم یکی از راهکارهای اساسی مقابله با این توطئه، توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی پایه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و تبیین راه امام(ره) است.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) بنیانگذار آن بود اسلام، کتاب و سنت جایگزین خرافات شد، یادآور شد: با وقوع انقلاب علم و معرفت، دیانت و سیاست، قیام و عمل، نجات بخشی محرومان و در مجموع اسلام ناب محمدی(ص) رواج و گسترش پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha