درخشش معلم شهرکردی در مسابقات قرآن کارکنان آموزش وپرورش استثنایی
کد خبر: 4083321
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

درخشش معلم شهرکردی در مسابقات قرآن کارکنان آموزش وپرورش استثنایی

در پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) کارکنان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور در مشهد مقدس، احمد کیهانی، معلم مدرسه استثنایی نشاط شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم در رشته صحیفه سجادیه شد.

مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان، عباس داوطلب، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن اعلام خبر درخشش یکی از فرهنگیان مدارس استثنایی استان در پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) کارکنان آموزش وپرورش استثنایی کشور، اظهار کرد: «احمد کیهانی»، معلم مدرسه استثنایی نشاط شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم در رشته صحیفه سجادیه شد.

وی با ذکر اینکه این دوره از مسابقات با حضور بیش از 130 فرهنگی بانو و آقا شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد، افزود: فرهنگیان حاضر در این مسابقات، در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ کل، 5، 10، 20 جزء و جزء سی‌ام، قرائت، تدبر و بصیرت در قرآن به رقابت پرداختند.

داوطلب گفت: پیش از این نیز در هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور، سه دانش‌آموز از استان سه رتبه اول تا سوم کشوری را در رشته‌های احکام و قرائت تحقیق کسب کردند.

انتهای پیام
captcha