آغاز پذیرش طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان
کد خبر: 4083352
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

آغاز پذیرش طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از آغاز پذیرش طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان از امروز، 14 شهریورماه خبرداد و گفت: آزمون ورودی این دوره 19 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پذیرش طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان از امروز، 14 شهریورماه آغاز شد و تا ششم مهرماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به مراکز بزرگ اسلامی و مدارس علوم دینی اهل سنت در شهرستان‌های استان مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: اعطای مدرک تحصیلی معتبر و رسمی، بهره‌مندی از بیمه و خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و برخورداری از کمک هزینه تحصیلی از مزایای ثبت‌نام در این مدارس علوم دینی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت افزود: آزمون ورودی این دوره 19 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عسکری به شرایط پذیرش در مدارس علوم دینی اهل سنت اشاره کرد و گفت: التزام عملی به قانون اساسی، برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، داشتن مدرک تحصیلی سیکل با حداقل معدل 12 از شرایط پذیرش در این مدارس علوم دینی اهل سنت بوده است.

وی با اشاره به اینکه پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی و مصاحبه می‌توانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت taha.dmsonnat.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 08733160061 و یا 08791003350 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha