مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4083437
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه از برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین ساعت 17 روز 26 شهریور در این شهرستان خبر داد.

حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیهحجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین و عدم امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده‌روی نجف تا کربلا، مراسم پیاده‌روی جاماندگان مثل سال‌های قبل، امسال نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجتماع جاماندگان با محوریت تبلیغات اسلامی و همکاری هیئات مذهبی، سازمان‌ها و ادارات مختلف، ساعت ۱۷ شنبه، 26 شهریور هم‌زمان با اربعین حسینی از میدان شهدا(دروازه شاپور) ارومیه به سمت مزار شهدای باغ رضوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه ادامه داد: در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان، مواکب ایجاد و به حاضران خدمات‌رسانی خواهند کرد و مراسم در باغ رضوان به عزاداری و سینه‌زنی ختم خواهد شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری اتوبوس‌ها در باغ رضوان مستقر و شرکت‌کنندگان را به شهر برمی گردانند.

وی گفت: همچنین مراسم عزاداری و سینه‌زنی صبح روز اربعین در میدان ولایت‌فقیه ارومیه با اجتماع هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha