برپایی ۳ مرکز اطلاع‌رسانی و اسکان برای زائران اربعین‌حسینی در مریوان
کد خبر: 4083511
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

برپایی ۳ مرکز اطلاع‌رسانی و اسکان برای زائران اربعین‌حسینی در مریوان

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان از بر‌پایی۳ مرکز اطلاع‌رسانی و اسکان در مبادی ورودی این شهر و مرز باشماق برای خدمات‌دهی شایسته به زوار اربعین حسینی خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی زوار اربعین

فریاد حدادیان، رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی تمام اماکن اقامتی و گردشگری مریوان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌مسافر‌ها، مهمانپذیر‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری آماده میزبانی از کاروان‌های زائران است.

وی افزود: ۱۶ مدرسه، دو سالن ورزشی، زائر‌سرای سپاه، حسینیه و مهمان‌سراهای ادارات سطح شهرستان با ظرفیت دوهزار نفر به‌صورت رایگان برای اسکان زائران اربعین حسینی تجهیز شده است.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان بیان کرد: نظارت‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی اماکن اقامتی و گردشگری شهرستان در این ایام بیش از پیش تشدید و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ موکب نیز توسط ستاد اربعین در مرز باشماق ایجاد شده است، افزود: در راستای رفاه حال زائران علاوه بر پارکینگ‌های سطح شهر، ۸ محوطه دیگر برای پارک ماشین‌ها آماده شده است.

حدادیان یادآور شد: تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی در این شهرستان به‌کار گرفته شده است و امیدواریم همواره میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام
captcha