رواج بدحجابی حربه دشمن برای تزلزل بنیان خانواده است
کد خبر: 4083916
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

رواج بدحجابی حربه دشمن برای تزلزل بنیان خانواده است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رواج بدحجابی حربه دشمن برای تزلزل بنیان خانواده است و در این زمینه به دنبال الگوسازی از سیره حضرت زینب(س) برای نوجوانان و جوانان هستیم.

سیدمحمد سیدسیاح مسئول بسیج طلاب و سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سیدسیاح، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۶ شهریورماه، در همایش رهروان عاشورایی در اردبیل اظهار کرد: رواج بدحجابی حربه دشمن برای تزلزل بنیان خانواده است و در این زمینه به دنبال الگوسازی از سیره حضرت زینب(س) برای نوجوانان و جوانان هستیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: هجمه‌های دشمنان اسلام برای از بین بردن حیای زنان جامعه اسلامی با رواج بدحجابی در جامعه ادامه دارد و در این زمینه باید بانوان با الگوگیری از حضرت زینب نسلی ولایی و شجاع و نجیب را در جامعه پرورش دهند در این زمینه توجه به نهضت حسینی و خطبه‌های کوبنده حضرت زینب(س) بسیار مهم است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نقش حضرت زینب(س) در تکمیل رسالت امام حسین(ع) بر کسی پوشیده نیست و پیام اصلی همایش پیام‌آوران عاشورایی شناساندن نقش حضرت زینب(س) در دفاع از اسلام بسیار مهم و اساسی است.

سیدسیاح ادامه داد: نقش حضرت زینب(س) در تکمیل رسالت امام حسین(ع) بر کسی پوشیده نیست و حضرت زینب(س) با به تصویر کشیدن حقایق واقعه عاشورا نقش بسزایی را ایفا کرده و تبیین‌گر قیام امام حسین(ع) در تمامی اعصار است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل افزود: انتظار داریم بانوان با تاسی از بانوی بزرگوار اسلام راه شهامت و شجاعت در برابر مشکلات را به فرزندان خود بیاموزند و با ایستادگی در برابر ظلم و ستم نهضت سرخ حسینی را با حرکت جهادی تا ابد زنده نگهدارند که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha